Svinninge skole

Velkommen til Svinninge skole

Skolen består af bygninger bygget igennem de sidste 100 år.

Vi er ca. 270 elever.

Bygningerne ligger over et stort område, hvilket gør, at vi har rigtigt mange gode udearealer, der igen giver mulighed for at børnene kan bevæge sig på mange forskellige måder. Vi bruger nærområderne i stort omfang.

Alle klasseværelser er udstyret med interaktive tavler.

Fællessalen benyttes af mange forskellige foreninger, hvilket gør, at vi er en levende skole med plads til alle.

Skolen samarbejder i mange henseender med foreninger og forretninger i lokalområdet. Vi benytter Svinninge hallen ofte, ligesom vi ofte besøger forskellige virksomheder i området.

Vi har gode udearealer og en god legeplads, der giver børnene gode udfoldelsesmuligheder og mulighed for alle typer lege.

Særligt tilbud på Svinninge skole

Kontaktklasser på Svinninge skole, er et skoletilbud med undervisning for primært normalt begavede elever med faglige, sociale og følelsesmæssige udfordringer.

Se mere om Kontaktklasser

Sidst opdateret